torsdag 29 september 2011

Fredagskväll fast det är torsdag

- det har vi haft ikväll. Maken tyckte att vi skulle fira fredag idag, eftersom vi jobbar i Folkets park i morgon kväll. God mat, goda viner och helt otrolig altankväll. Snacka om att jag njuter.

Lite orolig över vänner som ger signaler om att allt inte riktigt är OK. Hoppas att det är bättre än vad det verkar. En kompis från Expert-tiden ska ringa mig någon dag, och oj vad jag längtar efter hennes röst. Jag har verkligen försummat kontakten, kan inte förklara varför. Det har bara blivit så, vi är i olika faser här i livet, hon och jag. Men jag vill verkligen ha kontakt. En f.d lärare och god vän - här känner jag att allt inte riktigt är OK. Men jag vet inte. Hoppas att allt är OK. Om inte, hoppas jag att han vet var jag finns - vi kan säkert bolla det mesta mellan oss.

Nu ropar min säng på mig -jag kommer, skriker jag tillbaka. Goda läsare - sköt om, kramas och se till att må bra. Jag går nu och kramar maken godnatt. Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar