måndag 26 september 2011

Oh vilken dag!

Den nya veckan fick en rivstart. Sov alldeles för länge, klockan stängde jag bara av. Kanske sviter av det trevliga födelsedagskalaset i går hos grannfrun. Vi fick underbar mat och dryck. Men tidigt kom vi isäng, så det kan inte varit sömnbrist som orsakade "sovmorgon". Det måste vara årstiden.

Iväg till jobbet och full körning hela dagen. Mycket nu....

Hem och direkt iväg på ett möte i handbollsklubben. Det tog längre tid än vad jag tänkt mig, så klockan var 20.25 när jag landade i mitt hem. 14 timmar efter det att jag åkt i morse. In med lite mat, och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät. Måste kolla vad som hänt ute i världen.

Ska strax krypa ner i min sköna säng, hoppas på en natt utan hosta och att jag vaknar ganska pigg. Massor med utmaningar i morgon.

Kram till er, extra kram till lilla Olle som spräckt sin läpp ikväll. Elaka gungor är inte att leka med. Puss och kram från mormor. Och till er andra, sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar