tisdag 13 september 2011

13 september 2002

är det datum som etsat sig in hos mig. Det är min bröllopsdag med min älskling. Fredagen den 13 september 2002, kl. 17.30 blev vi man och hustru i Skeda kyrka. Mer om det ögonblicket kan ni läsa under 30 teman om mig. Under dag 8 finns det lite mer.

Vi är inte duktiga varken maken eller jag att komma ihåg det här datumet. Måste själv erkänna en sak, jag la in det i almanackan i telefonen. Ska försöka att ordna något till mitt hjärta idag, jag vet inte vad. Undrar om han kommer ihåg?

Men först ska jag ner till klubblokalen för att ge damerna "en spark" i baken inför sista träningsmatchen innan seriepremiär på söndag. Tror ni att mitt peptalk påverkar? Det tror inte jag..... men försöka duger.

Nu ska jag jobba en liten stund till, sen bär det av hemåt. Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar