måndag 12 september 2011

Inte morgonblogg längre

Idag har jag insett att jag får ta och skriva i min blogg på kvällarna. Så mycket att göra på nya jobbet, och det är i och för sig bra. Man ska faktiskt sköta arbetsuppgifterna och inte blogga. Men jag har ju alltid kommit tidigt för att ta en kopp kaffe och skriva lite. Jag ger upp det nu. Så i fortsättningen kommer nog inläggen att publiceras kvällstid.

Som sagt - en hektisk måndag på jobbet. Mycket som kommer på efterkälken efter 3 dagars sjukfrånvaro. Det är aldrig lämpligt - jobbmässigt - att vara sjuk. Än mindre när man precis startat ett nytt jobb. Fast vad mycket jag fick gjort idag. Känner mig nöjd, och det var länge sedan jag gjorde det efter en dags jobb. En härlig känsla.

Nu kommer "mitt hjärta" hem, efter både vanligt arbetspass och ett pass på klubben. I början av säsongen är det mycket för en kassör att styra med. Och det har han uträttat i kväll.

Nu tar vi nog ett glas vin, äter lite gott och njuter! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar