lördag 10 september 2011

De lärda

tillhör jag nu. Har varit på kurs med handbollen och jag vill tillägga att jag mår mycket bättre. Det hjälper att stanna hemma några dagar direkt när man drabbas av en förkylning. Och det gjorde att jag kunde delta på utbildningen. Många skratt och matnyttigt att stoppa med för framtiden. Blir dock förbannad - varför skiter vissa föreningar i att delta? När det finns så mycket erfarenheter att utbyta och SISU som utbildningsförbund ger så mycket till oss. Det retar mig....

Nu är det sen lördagseftermiddag och lite trötta, fullmatade med nyttigheter ska vi koppla av, ta ett glas vin och grilla lite lax. Den ska avnjutas tillsammans med en krämig risotto.

Skön lördagskväll, kramas lite och njut!

1 kommentar:

  1. Hej

    Nej, ingen pizza. De hade förberett tacos. Jag blir också förbannad på att vissa föreningar skiter i det. Ha det bra så hörs vi!
    Kram

    SvaraRadera