fredag 26 november 2010

Uppe med tuppen!

Eller kanske före tuppen idag. Gick upp när älsklingen åkte till jobbet 05.10, har en hel del adventspyssel kvar och jag ska själv iväg kl. 08.30 så det måste bli klart innan jag sticker iväg.

Och vad ska jag göra? Jo först fika med TRR-gänget och därefter läkarbesök. Ska få lite klarhet i vad min skelettsjukdom egentligen är, behandlingar etc. Ska faktiskt bli riktigt skönt att få sitta ner med farbror doktorn och prata igenom framtiden och vad ska jag tänka på framöver.

När jag är hemma igen vill jag att det ska vara klart, så att fredagsmyset kan infinna sig. Idag är det ju inte bara fredagsmys utan adventsmys ska infinna sig med lite glögg och alla ljus.

Nu ska jag påbörja min temaskrivning också. Håll utkik efter en ny flik här i bloggen, den kommer att uppdateras med 30 olika teman där mycket handlar om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar