måndag 8 november 2010

Hosta, hosta och mera hosta

Fy vilken natt, bara hosta och åter hosta. Ingen medicin hjälpte, somnade runt kl. 02.00, så snacka om att jag var seg i morse. Tog sovmorgon när jag nu väl kunde sova.

Nu har jag varit en tur i Vadstena och gratulerat x-svärmor Marianne på födelsedagen. Hon är som en mamma för mig, alltid känner man sig välkommen och har en trevlig stund med svärfar Arne och henne. Grattis, grattis!!

Nu går herr dammsugare och fru skurtrasa och jag ett varv här hemma. Blev inte så igår, så då tar vi igen det idag. Får snart besök också. En av mina TRR-kamrater kommer på visit och kvällen ägnas åt handboll. dags för styrelsemöte som förmodligen blir ganska långt. Men, men vi har ju begränsat mötena till max 2 timmar, så måste det bli. Vi får vara effektiva.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar