onsdag 17 november 2010

Inte flyt just nu

Jag saknar flyt just nu. Ställde klockan i morse för att åka och simma. En liten tur tänkte jag prova med, trots förkylning. När jag steg upp så var jag så täppt, så täppt - och hostig. Ingen simning - hälsan först. Så blev det med den planeringen.

Är inte riktigt nöjd med mina nya glasögon heller. Kanske det räcker att justera lite så eller också är det för att de är så mycket starkare. Enda trösten är ju att de inte var dyra - eftersom de är inhandlade på nätet och jag har returrätt än en vecka. Fundersam, hur ska jag göra? Pengar i dag betyder mycket nu när min inkomstförsäkring upphör. Att ta bort 8.500:- netto/månad känns - jag vill JOBBA!

Har också kommit på att jag dubbelbokat vissa saker nästa vecka. Jag trodde det var en lugn vecka - men icke. Går att rätta till - men det är tandläkare, läkare, naglar, heldag med väninna. Gäller att börja pussla lite bättre.

Retar mig också på att jag var tvungen att köpa ny mobiltelefon. Men OK det är den första mobiltelefon i mitt liv som jag betalar själv - så jag ska väl inte klaga!

Dags att sätta fart - hoppas på flyt gällande idéer i alla fall. Ska scrapbooka hela dagen, bara njuta och hoppas att jag känner mig bättre efter det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar