lördag 27 november 2010

Brrrr, ruggigt kallt!

En riktigt kall, vintrig lördagsmorgon visade sig här untanför fönstret när jag slog upp de blå. Ska vi få en vargavinter? -10 grader i slutet av november är inte vanligt - men hellre det än slask och tö. Och tänk vad mysigt i morgon när vi tänder första adventsljuset - vintervitt utanför knutarna.

Idag blir det liten pysseldag. Mannen ska iväg och sälja lite lotter i Sporthallen, jag kanske följer med. Beror på hur jag känner. Tänkte faktiskt ägna dagen till vad jag tycker är kul. Lite planering inför den stora dagen den 13 december ska jag nog fixa. Vad ska serveras? Kräver lite tankearbete - undrar om det blir lättare med lite glögg framåt kvällskvisten?

Ska fortsätta skriva på fliken 30-dagarstemat också, så håll koll om ni vill veta lite om min första kärlek. Trevlig helg till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar