tisdag 2 november 2010

Inte som tänkt men bra ändå

Gårdagen blev inte som jag planerat. Fick enorma magsmärtor, förstoppning! Inte att leka med vill jag påpeka, men det finns ju medicin. Tack Apoteket!

Barn och barnbarn var här, men mormor gjorde inte många knop. Men glad att se alla var jag, även om jag inte kunde umgås så mycket. Men lilla Stina och jag vilade middag tillsammans, läste sagor och sov gott. Riktigt mysigt!

Idag blir det klubbis, lite mer planering inför Lilla VM. Vår fina general kommer och planeringen fortsätter.Det är spännande att se hur det här mottas i skolorna. Hoppas på många deltagare nu. Och så ska jag nominera till Årets idrottsledare i Motala kommun. Vem jag nominerar kommer jag att berätta senare.

Ska också välja glasögonbågar. Tänker prova att köpa glasögon via nätet. Prisskillnad på ca 8.000:- gör att jag tycker det är värt att prova. Själva synundersökningen ska jag göra i Stockholm på torsdag, då jag och några vänner drar dit. Sen är det bara att prova bågar i mängder, 6 st kommer i varje paket. Är det ingen som passar, så bara skicka tillbaka, välj sex nya som kommer med posten. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar