torsdag 4 november 2010

Stockholm, här kommer jag!

Idag blir det Stockholm för hela slanten. En bussresa tillsammans med goda vänninor, prova synen och beställa glasögon. Riktigt skoj ska det blir, trots den begynnande förkylningen.

Jag längtar till storstaden ibland, men vill inte flytta tillbaka. Jag har gjort mitt där när det gäller boende. Men att besöka staden är kul. Hoppas på lite bra shopping också. Jag var ju på Handbollsklubbens bingo i går kväll - och vann. 1.000:- extra i plånboken - passar perfekt. Kanske dyker det upp någon julklapp mitt framför mina ögon - man vet aldrig.

Inte nog med det - Handbollsklubben har blivit utsedd av 2010 års Vätternrundan-åkare till bästa funktionärsgrupp/servicestations tillsammans med 2 andra idrottsklubbar i staden. Vilket jobb tjejerna gjorde i nummerlappsutdetalningen. På tisdag ska de ta emot sitt pris. Heja MHK!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar