måndag 29 november 2010

Det är måååååndag morgon....

....och mitt huvud känns inte tungt. Känner mig ganska utvilad, trots att jag inte kan sova på morgonen. Vad har jag uppe att göra kl. 05.30? Jo, sitta framför datorn.... Måste försöka att skärpa mig, sova åtminstone någon timma till - eller ta vara på tiden genom att vara lite kreativ.

idag ska jag skicka tillbaka mina glasögon jag köpte via nätet. Tyvärr har jag nog gjort fel val av bågar, tror att de är lite för små för mitt synfel. I vilket fall som helst känns de inte riktigt hundra och då beslutade jag igår att jag skickar dem åter. Så får det bli!!!!

Ska också försöka att göra lite av det jag inte gjorde igår. Inspirationen var borta, så det blev bara lite julskyltning med några små inköp i Vadstena. Lite fika hos dottern med familj och sen virkade jag lite på mössorna som ska bli klara till jul.

Att skriva i temafliken får jag vänta med till kvällen, eftersom det i dag gäller: Det här åt jag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar