lördag 13 november 2010

Hur mycket finns det?

Hur mycket "snor" kan det bli? Snyter, snyter och åter snyter mig och ändå är lika mycket kvar att försöka få ut. Nu har förkylningen varat i 2 veckor drygt och över 3 veckor för mannen. Ändå är vi lika "snoriga", varför? Jobbigt men man överlever.

Igår kväll var det spännande deltävlingar i Sporthallen: Först simning (MHK 3:a) sedan bowling (MHK 1:a), idag återstår 3 deltävlingar. Och motståndarna vet inte vem de har att göra med. MHK är tuffa. Kl., 14.30 är det också en nostalgimatchen mellan Motala och Linköping. Hoppas på storpublik och riktigt drag för sporten handboll. Sen kommer den tunga biten, en tävling mellan styrelserna, och där måste jag delta. Undrar vilka grenar det blir. Ja, ja man får vara beredd på att göra bort sig inför publik.

Jag håller också tummarna för att det går bra för min lill-tjej som slutför sin flytt idag. Vi kommer i morgon, gumman och hjälper dig lite. Det mal i magen, hur ska det bli. Men det kommer att bli bra, jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar