tisdag 16 november 2010

Julförberedelser

Sitter i morgonsoffan och funderar över vad som behöver göras. Och vips - kommer på att det snart är jul. En del julklappar är inhandlade, men jag har inte kontroll över vilka. Måste ta och starta en utredning. Så i dag blir det nog klappdags. För det som inte är inhandlat, det ska ju också hinna fixas. Kanske när vi åker till Örebro på lördag?

Äldsta dottern ringde och frågade om vi kunde baka tillsammans. Oj vad glad jag blev. Baka är ju så skoj, och nu när jag inte ska äta så mycket sötsaker, så är det ännu härligare att vi hjälps åt att baka. Även hos henne är det ju födelsedag i december. Jag har alltså svärson som blir 40 bast, och make som blir 60 bast. 100-årskalas????

För tusan - kan inte sitta här och blogga - det är knappt 6 veckor kvar till jul och oj vad mycket som ska vara klart. Hinner jag söka jobb?? Ja, det gör jag, när jag väl hittar något att söka.

2 kommentarer:

  1. Hej Elsa,
    Har du kvar samma mobilnummer som innan? Gick mitt sms fram igår?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Mia! Jag har kvar samma och fick sms:et från dig, tack och lov. lite svårt att fatta hur man gör med ny telefon (inget teknikfreek) men nu vet du att det gått fram. Kram kram

    SvaraRadera