måndag 22 november 2010

Jul i antågande

Nu börjar det verkligen närma sig jul. Till helgen är det första advent - och då ska det vara pyntat och klart. Så den här veckan lär gå fort. Hoppas ju givetvis på att hitta något kul jobb att söka - men glädjen över advent vet jag att jag har. Ska försöka hinna lite extra i år, lägga lite krut på varje pynt. Får se om det håller.

Gjorde i fredags ett mycket trevligt studiebesök. Dit ska jag skicka en spontanansökan. Insåg när jag var där, att livsmedelsbranschen är en kul bransch. Hoppas, hoppas på deras utveckling och att jag har en chans att få börja där. Men det är bara drömmar..... men jag har hört att vissa drömmar är sanndrömmar - tror ni på det?

Idag kommer stortjejen hit med bilen, som de lånat över helgen. Och den lilla tjejen hjälpte vi i helgen. kanske lite löjligt att säga stortjej och lilltjej, 37 och 33 år gamla, men för mig är de fortfarande mina små tjejer.

Nu är det dags att duscha lite och vakna till ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar