torsdag 1 december 2011

Ny design

Nu har jag bytt design på bloggen. Jag är inte nöjd, men den bakgrund jag hade har upphört att gälla. Så nu tog jag en snabb väg - bytte till en vanlig mall. Jag får testa lite när jag får tid någon dag. Det jag hoppas nu är att ni kan läsa ordentligt. Tydligen har sidan varit vit, och svår att läsa. Hoppas att ni nu kan se vad jag skriver.

Dottern är fortfarande inskriven på sjukhus, men hemma på permission. De har konstaterat att hon har en infektion, men vet inte vad den beror på. Tropisk infektion är den diffusa diagnosen. Hoppas att de hittar den verkligen orsaken. Provtagningar fortgår. Hon blir utskriven tidigast på måndag. Mammas lilla gumma, snacka om att man blir orolig. Hon behöver verkligen få lugn och ro, må bra och blicka framåt i livet. 2011 har inte varit snällt mot henne, vi hoppas på ett bättre 2012.

Nu ska jag gå och sova, för i morgon natt blir det inte mycket sömn. Danskväll i parken, vi startar 19.00 och slutar framåt 02.30. Och detta passs föregås av en dag på jobbet.

Sov gott, ta hand om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar