måndag 19 december 2011

Inga många dagar kvar

till julafton. Börjar känna lite panik gällande maten. Har inte planerat så mycket. En sak vet jag i alla fall, ikväll lägger vi in sillen, imorgon gör vi julkorven. Men själva planeringen måste vi få till...... kanske ikväll.

På jobbet har det varit en jättebra dag. Fått mycket gjort, även om det är bråda tider, så har det gått kanonbra. Det är så kul när dagarna bara flyger iväg, det gör skillnad att känna sig behövd. Då presterar jag också.

Liten glad nyhet idag är att dottern är bättre. Proverna på G. Skönt - nu hoppas vi på ett bra 2012 för henne. Inget år kan bli sämre än 2011. Liten ledsen nyhet är att en mina bästa väninnor ska opereras för cancer. Vi håller tummarna att allt går bra. Livet är orättvist ibland. Men hon är så positiv så hon fixar det här.

Nu ska jag äta lite mat, sen övergå till sillinläggningarna. Och lite planering - jag har bestämt att det måste bli så. Kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar