onsdag 1 september 2010

Nya prover

Idag har jag tagit nya prover. Sjukhuset ringde i går kväll 20.30 och berättade om detta. Nu återstår skelettröntgen den 7 september, sen ska jag få ett ordentligt svar på hur, när och med vad man ska gå vidare. Skelettröntgen ska visa på hur många ställen som är drabbade av Pagets sjukdom och i vilket tillstånd jag befinner mig i. Det är som jag sagt tidigare, en ovanlig sjukdom, så det är inte lätt att hitta något vettigt på internet om den. Hoppas att min läkare är insatt ordentligt. Jag har börjat skriva en lista på vilka frågor som känns viktiga inför mötet med läkaren.

Nu till något mycket som är mycket roligare än sjukdomar. Jag ska träffa 3 underbara kamrater ikväll. Det var så länge sedan så nu ska "käftarna" gå för fullt. Vi har nog mycket att prata om efter en hel sommar.

Ha det bra!!!

1 kommentar:

  1. Man måste, precis som Du gör, låta de ljusa stunderna ta över de mörka. Vi tror att Du kommer att gå igenom allt med gott mod. Vi tror på Dig och tänker ofta på Dig, mest om vilken dj-a lång tid det tar innan Du får besked. Men Du förgyller ju väntetiden! Gott!

    SvaraRadera