måndag 13 september 2010

Vad händer?

Snart dags att åka till jobbet - är det sista dagen? Jag vet faktiskt inte, har fått indikationer på att de vill att jag stannar ett tag till. Arbetsförmedlinge sa nej till praktikplats, så enda möjligheten är att få en visstidsanställning. Vad händer under dagen?

Kommer jag att få en kallelse till läkaren idag? Undrar vad som händer?

Ikväll ska styrelsen träffa ungdomsledarna i handbollen. Mycket är på gång, vi måste ha nya funktionärer, domare och fler engagerade över huvud taget. Vad händer? Kommer vi att få några som ställer upp?

Vi ska också ta beslut om skolhandbollen. Har några fler lag anmält sig? Vad händer?

Det är frågetecknens dag, hoppas de flesta rätas ut.

3 kommentarer:

  1. Med två händer till hjälp händer det att det händer en del om man vill att något ska hända. Man kan också avhända sig allt, men det bästa är när det plötsligt händer!

    SvaraRadera
  2. Genom åren har jag träffat ganska många studenter, men väldigt få som har din förmåga att räta ut frågetecken. Du kommer att få även dessa uträtade, det är jag övertygad om. Om ingen annan gör det så kommer du att göra det själv. Precis som du brukar göra.

    Häng i. Det ordnar sig.

    SvaraRadera
  3. Tack för era peppningar. Det hjälper mig enormt mycket.

    SvaraRadera