lördag 4 september 2010

Hemma igen

Så var man då hemma efter en urladdning i hjärnkontoret. Haft underbart trevligt tillsammans med mina styrelsemedlemmar, föreningarna RP och Malmslätt. Och vi har kommit fram till massa bra beslut som nu ska förverkligas. Vi är på¨G igen, Motala handboll ska bli attraktivaste föreningen i "stan". Jag lovar!!!!

På hemvägen blev det shopping, matshopping på Citygross i Mantorp. Oj vad slut det var här hemma i skåpen, men nu har vi fyllt på lagret. Så ikväll blir det att grilla en fläskfilé med en matnyttig sallad och sweetchilisås. Vad tror ni - ska jag ta ett glas rött? Ja jag har bestämt mig, det blir det.

Ska nog först fylla på alla ljusstakar på altanen, så att vi får en riktig mysfaktor där när vi ska äta. Jag älskar hösten, hög luft, mörka kvällar med tända ljus och så bara vara. Sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar