måndag 6 september 2010

Hemlighet

I dag väntar en hemlighet - undrar vad det kan vara? Fick ett kryptiskt SMS:s i går kväll från jobbet, det handlade om något specialuppdrag. Visst låter det spännande? Hoppas verkligen att det är något jag fixar...

Jag undrar också vad som hänt med vår TV, det är något hemligt med den. Vi hämtade den efter reparation i går, och sen när kvällen kom så inte funkade den. Alla kanaler är kodade säger den. Men så är inte fallet, så något mystiskt, hemligt är det. Bara att åka iväg med den igen.

Och så ska frisyren ändras idag, och det är hemligt vad det blir. Inte ens jag vet - jag brukar bara sätta mig i stolen hos frissan och säga: "Gör vad du vill", så det är en väl bevarad hemlighet. Får se när klockan är så där ca 18.00 i kväll vad resulatet blir.

Nu drar jag till dagens övningar.... usch bara denna vecka  kvar, sen är jag anställningslös igen!!!! Och det är inte ens hemligt utan verkligt.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt att bli arbetslös igen men med din kompetens och arbetsglöd så ordnar det sig. Snart har du ett nytt spännande jobb. Kram
    (kul att följa din blogg)

    SvaraRadera
  2. Skicka med ett foto i bloggen på den nya frissan. Blir det en ny svägerska tro eller gäller det bara håret?

    SvaraRadera
  3. Det blev bara lite förändring på håret, får se om ett foto kommer. Och Tack Mia för att du tror på mig.

    SvaraRadera