fredag 24 september 2010

Fredagsmys

Idag blir det fredagsmys - hela dagen. Ska åka till barnbarnen nu på morgonen och tar med mig sjuka Stina hem. När jag är tillbaka i Motala, så fikar vi tillsammans med mitt gäng från TRR. De är en inspirationskälla på vägen till nytt jobb.

Stina och jag får umgås, kanske vi bakar något, till fram på eftermiddagen då hennes mamma kommer och hämtar henne.

Då är det dags för maken och mig att bege oss till stan, avslutning på ett projekt vi hållt på med i ett år nu. Det är 5 föreningar som fått förmånen att få en styrelseutvecklingskurs under ett år. Ikväll ska det summeras - har vi gjort något? Vi har gjort massor och håller på med ännu mera. Vi ska bli den bästa föreningen i Motala.

Det känns som det blir en bra fredag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar