tisdag 21 september 2010

Rutiner

Det är ett viktigt ord - rutiner. Vi mår alla bra av att ha rutiner och idag ska jag jobba vidare med rutinbeskrivning för handbollsklubben. Vi ska försöka att ha ett första embryo till ledarpärm att titta på vid ledarmötet på lördag förmiddag. Så det blir att ligga i.

Jag försöker att skapa mina egna rutiner för dagarna, nu när jag är anställningslös. Jag tror det är viktigt att ha rutiner, så att inte dagarna bara flyter förbi. Gå upp på morgonen, äta sin frukost och läsa tidningen, skriva här i bloggen, åka till kansliet, hem till lunch, leta jobb etc etc. Så ser mina vardagsrutiner ut just nu. Givetvis går de att förändra, jag är inte främmande för förändringar och jag är ganska duktig på att ändra dagsschemat om något skojigt dyker upp. Men i grunden följs rutinerna.....

Duschdags, snart iväg till klubbis.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar