fredag 3 september 2010

Träningsläger

Idag blir träning, hjärnträning!!!! Styrelsen i handbollen ska iväg på ett träningsläger - och vi ska INTE spela handboll. Vi ska träna våra hjärnor i hur vi ska vara som förening i framtiden. Vi påbörjade det här arbetet för ca 1 år sedan och snart är vi klara med del 1. Ett ständigt utvecklingsarbete måste till, och SISU är en bra läromästare. De har erfarenhet från många idrotter och storlekar på klubbar.

Men innan vi beger oss till Vesterby golf och konferens, så är det dags att jobba lite. Nu är det faktiskt bara 1 vecka kvar, sen är jag anställningslös igen. Inte kul - men så är livet. Jag hoppas att jag snart hittar ett nytt projekt att hugga tag i. Min energi börjar komma tillbaka.... och hoppas att det inte blir bakslag, när jag får besked på alla de undersökningar som nu gjorts. Att jag har en, som läkaren beskrev i sitt brev, speciell skelettförändring (ej cancer), kanske inte behöver påverka mitt liv. Jag håller tummarna för det!!!

Till jag vet fortsätter jag träna, både kropp och hjärna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar