onsdag 8 september 2010

Lång dags färd mot natt....

Igår tog jag mig i kragen, inköpte ett 3-månaders kort till simhallen och avverkade 1000 m. Härligt med inomhusbad också. Jag älskar ju att bada i sjön, men det här är härligt det också. Och det var ljussim på tisdagkvällar, vilket innebar en massa levande ljus i hela simhallen och skön avkopplande musik.

Idag blir det att jobba - ska ha hand om en liten tillställning i muséet med prominenta gäster. Det ska bli så spännande. Vet inte riktigt vad som ska serveras - men kul blir det.

Mindre kul kanske för mina kompisar i handbollen. Jag tvingas avstå ett möte - men jag är säker på att de fixar det utan mig - med lite vägledning om saker som måste diskuteras.

Det kommer att bli en låååång dag, men säkert enormt givande och kanske sover man gott efter en sådan dag.

1 kommentar:

  1. I dag väntar en hemlighet - undrar vad det kan vara? Fick ett kryptiskt SMS:s i går kväll från jobbet, det handlade om något specialuppdrag. Visst låter det spännande? Hoppas verkligen att det är något jag fixar...

    Vad var dtta?

    SvaraRadera