fredag 10 september 2010

Intet nytt

Jag är orolig. Det brukar inte ligga för mig att vara det, men nu är jag faktiskt det. En av röntgenpersonalen i tisdags, när jag gjorde min skelettöversikt, talade om vad de letade efter i min kropp. Jag har försökt att slå bort det, men det går inte. I går kväll googlade jag på ordet, och det var inte kul. Anledningen till att jag sökte information var att jag hade så förbaskat ont. Jag vill ha BESKED NU!

Som jag sagt tidigare, så ska jag klara av det här, oavsett vad de hittar för något/några monster i kroppen. Jag ska vara med länge, länge än. Men tvivlet kommer och särskilt nu. Man ska heller inte ta ut något i förskott och eftersom jag inte fått några besked - är det bara att fortsätta som vanligt.

Idag blir det TRR-gruppsfika på förmiddagen och simhall i eftermiddag. Får se vad höfter och rygg säger när jag kommer i vattnet. Jag kanske blir lite rörligare än vad jag är just nu, även om det i dag känns bättre i bäckenet än vad det gjorde i går. Kvällen ska jag ägna till att mysa med mannen. Han är min, han är underbar och han stöttar mig. Tusen kramar till honom från en gnällspik till fru.

3 kommentarer:

  1. Tänker på dig ska du veta.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Mia, det värmer när det känns jobbigt! Massor med kramar till dig och familjen.

    SvaraRadera
  3. Låter tufft det där, men tuffa du klarar det :-)! Styrkekram på dig!

    SvaraRadera