tisdag 7 september 2010

Strålar

Solen strålar från en klarblå himmel. Är det möjligen sensommarvärme på G? Det är i alla fall härligt att se.

Idag har både mannen och jag sovmorgon. Han ska på konferens i dagarna 2 och ska inte vara på plats förrän kl. 09.00, så han sussar så gott nu. Och det "strålar" från honom, d v s snarkljudet hörs. Och jag ska till lasarettet och få röntgenstrålar i kroppastollen. En skelettöversikt ska göras idag. Jag hoppas och tror att det sen ska gå fort att få en tid hos läkaren, så jag får svar på alla dessa förbaskade prover.

Eftersom min sjukdom inte verkar vara vanlig, kanske det konstateras att jag avger strålning, vem vet jag kanske är från en annan planet? Nä, så är det nog inte, men jag vill ha svar NU. Jag vill veta vad som kommer att hända, hur kommer jag behandlas och vad kan hända om några år. Jag vill ha SVAR!

Nu är jag allt bra gnällig, bäst jag peppar upp mig och ler, eller ännu hellre strålar. Ha det bra!

1 kommentar: