tisdag 31 augusti 2010

Sättas på prov

Idag är det dags för själva provtagningen. Jag ska alltså ta min lilla orange plastdunk och åka till lasarettet. Väl där är det en massa blodprover som ska tas. Fick ett brev av en doktorn igår, och han berättade för mig att han efter provtagningarna vill träffa mig och han påpekade också att det inte var cancer de hittat. Det känns skönt.

Jag kommer också att sättas på prov på jobbet idag. Vi har 2 konferenser idag, och båda ska fiska kräftor som aktivitet och jag ska hjälpa konferensdeltagarna att koka dessa ikväll. Undrar om det går lika bra där, som det gör hemma? Hoppas att deltagarna får en rolig aktivitet och att jag fixar det här.

Det blir alltså en sen dag på jobbet och nu är det faktiskt bara 9 arbetsdagar kvar, sen är jag anställningslös igen. Sökte faktiskt ett jobb i går. Rubriken på jobbet var Kärt barn har många namn - men jag tror att det kära barnet borde heta Else-Marie. Håll tummarna för mig!!!!

2 kommentarer:

  1. Håller en tumme och en lilltå. Vi gör så i min familj, ser skitlöjligt ut men tycks fungera bra. :)

    SvaraRadera