onsdag 11 augusti 2010

Fint

Tänk vad mycket mannen hinner på dagarna när han har semester. Har precis kommit hem från jobbet, här är nyklippta gräsmattor, rensat i rabatterna, min cykel fixad och mycket, mycket mer. Han är MIN man!!!!

Själv har jag idag jobbat enbart i receptionen, vilket var en upplevelse. Bra erfarenhet, och mycket nyttigt för vidare upplägg. Vi har ganska fullbelagt vilket är skönt, det är ju roligt om det går bra. Nu är det 1 månad kvar på min tid på hotellet, sen får vi se om det blir anställningslöshet igen. Den som lever får se!

Ha en bra onsdag runt om i vårt avlånga land.

2 kommentarer:

  1. Ut och steppa! Inte deppa! Bara peppa!

    Man blir inte direktör över en minisemester, om man så säger! Onsdagen har sina ljusa sidor, lill-lördag å dä, inte att förglömma! Man kan mer än att plocka svamp, om man så säger, och det gör man ju! Hela tiden!

    SvaraRadera
  2. Onsdagen var bra, och skönt att det är torsdag nu, bara 1 dag kvar till ledighet igen. Fast jag vill plocka svamp - älskar att trampa i skogen och motionen får man gratis.

    SvaraRadera