onsdag 18 augusti 2010

En onsdag till handlingarna

Nu har man lagt ytterligare onsdag till handlingarna - vad härligt det är. Att man får uppleva dessa nya dagar. Den här onsdagen har varit intressant. Jag håller på att försöka delge mina medarbetare lite av vad jag lärt under min tid på hotellet. Alltid dyker det upp något som inträffat tidigare och man lär verkligen så länge man lever. Spännande!

Nu är G:s barnbarn Ebba och Wilma här på besök. Morfar får ett par dagar att umgås med dem på semester respektive sommarlov. Härligt! De är så otroligt bra på att sysselsätta sig med nästan ingenting alls. Och fantastin är det inget fel på....

Min älskade har fortfarande 1 och en halv vecka kvar på semester, jag är allt lite avis, men jag får ta igen det i mitten/slutet av september.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar