tisdag 24 augusti 2010

Struktur

Jag har kommit till ett stadie där jag känner att jag saknar struktur över vad som behöver göras. Det är inte bra. Och nu börjar det hopa sig också. Mycket handbollssaker som ska fixas, vår tjej som vi ska anställa - förmodligen blir det inte klart förrän i september då Skatteverket tar lång tid på sig att registrera MHK som arbetsgivare - helt sjukt. Alla papper är klara, vi är godkända och ändå får hon inte börja förrän 25 september. Skärpning nu RSV, vill vi inte att arbetslösa ska få jobb?

Behöver också få struktur på hemmet. En god början var det i alla fall i helgen, men nu måste ju fortsättning ske också. Tror jag ska försöka ta en halv dag ledigt i dag och fortsätta samt få umgås lite på dagtid med mannen som har sin sista semestervecka. Låter det bra? Ja åtminstone i mina öron låter det bra, kvalitetstid tillsammans.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar