fredag 20 augusti 2010

Äntligen fredag...

Oj vad veckorna går fort. Nu är det fredag igen. Ganska grått och trist utomhus, men det ska bli bättre till helgen.

Helgen är än så länge oskriven, ganska skönt faktiskt. Eventuellt en tur till IKEA för att köpa det som inte fanns häromdagen. Blir det så, då blir det inomhusjobb. Garderobsrensning - oj vad skönt när det är fixat.

Kanske en båttur, om vädret tillåter... vilka möjligheter att bara njuta det finns. Ska försöka att ta sovmorgon också. Men jag är ju så knäpp, när jag får sova vaknar jag tidigt, och när jag ska gå upp vanliga dagar så är jag trött. Knäppgök!

2 kommentarer:

  1. Knäppgök kommer dels från det danska ordet knäpper, som i "han knäpper mig" (han tar mig)
    och gök kommer förstås från fågeln, kaffegöken men också från sittgök. Är Du fortfarande knäppgök?

    SvaraRadera
  2. förmodligen inte... fel kön och jag tar ingen....

    SvaraRadera