fredag 13 augusti 2010

L.E.I.F

Idag blir det L.E.I.F-fredag, alltså Leave Early It's Friday. Det är detsamma som After Work. Mannen och jag ska ta något gott att äta och dricka i hamnen ikväll direkt jag slutar jobba. Det är så sällan vi gör något sådant, eftersom vi är riktiga stugsittare. Ikväll slår vi oss lösa och gör staden. F.d Rednex, numera Cotton Eye Joe uppträder i hamnen och de ska även åka en skotertävling, spännande.

I övrigt lunkar allt vidare, jag fick dock klart igår att jag slutar på hotellet den 13 september när min visstidsanställning upphör. Jag kommer alltså åter att bli anställningslös och mer om det får ni veta senare.

2 kommentarer:

  1. Så tråkigt att du inte fick vara kvar, vilket Hotell har du varit och lagt dina krafter på. Hoppas du mår bra för övrigt.Kram

    SvaraRadera
  2. jag mår bra och det kommer att bli bra i framtiden också. Jag får anta nya utmaningar....

    SvaraRadera