söndag 29 augusti 2010

Vilken helg!

Wow, vilken helg!

Först fredagsmys i Rappestad med barn och barnbarn. Jättetrevligt med god mat och dryck. Sen blev det lite sisådär. Det blev nämligen inget födelsedagskalas för lille Vincent, då pappa hans var sjuk. Men då har vi det roliga kvar....

Julklappsshopping på Toy's-story. Otrolig rea = många julklappar klara = kanske lurad??? Vem vet om ordinarie priserna var höjda och därefter rabatt. Ganska vanligt inom handeln, men det viktigaste är ju att jag känner att jag gjort en bra affär.

Istället för födelsedagskalas, blev det skogen - 30 liter kantareller igen. Tror jag ska börja sälja - kanske ska bli mitt nya jobb, när det andra tar slut?

Söndagen har jag jobbat - vi har haft frukosten på hotellet och jag jobbade till 15.00. Riktigt, riktigt skoj. Imorgon blir det hemmadag - provtagning på tisdag så nu ska jag tillbringa 24 timmar nära toaletten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar