onsdag 4 augusti 2010

Marknad

Idag är det Skänninge marknad, åtminstone start på marknaden. Ska man åka dit? Bara för att köpa lite coccosbollar? Nej, det får jag ju inte. Får och får är väl kanske inte rätt uttryck, men jag ska undvika. Men ser dom framför mig, färska och goda. Kan tanken få mig att bli av med godiskänslan? Kanske.

Bättre att försöka göra något annat än att lockas av godisköp. Kanske en promenad i skogen? Lite svampplockning vore inte dumt....

Annars en helt vanlig onsdag, lill-lördag - jobba, äta och sova. Inget speciellt händer, jag känner att det är bra, jag har det bra och är lycklig. Det är härligt att få känna så.

2 kommentarer:

  1. Köpa cocosbollar får Du väl? Det är äta Du inte får. Att gå på marknad är också motion, samtidigt som det är ett nöje!

    SvaraRadera
  2. Blev skogen istället, men skörden var dålig idag... men äta är gott, så det blev en paj med kantareller, bacon och köttfärs.

    SvaraRadera