söndag 15 augusti 2010

Älgparad

Varför har man inte kameran med sig när man som bäst skulle vilja? När vi idag åkte på skogsvägarna, rätt var det var stod två stycken älgtjurar och bara stirrade på oss. Vi stannade bilen, de stod helt stilla, ca 20 meter från oss. Oj vad mäktiga de och vad jag längtade efter kameran. Men nu har jag bara en minnesbild i mitt huvud och den kan jag tyvärr inte visa här. Men tjusigt var det, jag lovar.

Nu blir det snart lunch, och sen ska vi iväg och fira världens bästa tvillingpar, Ellen och Victor. De fyller 15 år idag. Helt otroligt, vart tar åren vägen. Kommer ihåg när jag själv fyllde 15, fy tusan vad stor man kände sig. Jag tycker dock inte att de är så vuxna, som jag minns att jag kände mig. För mig kommer de säkert alltid att vara små.... första barnbarnen jag fick.....

Se upp Ellen och Victor, nu kommer mormor och Gögga snart på kalaset.....

2 kommentarer:

  1. Kan man bli älgparad när man ser en älgparad?

    SvaraRadera
  2. Måste tillsätta en utredning om det är möjligt!!! Hi, hi

    SvaraRadera