fredag 10 december 2010

Ingen vanlig fredag

Idag är ingen vanlig fredag, det är min näst sista fredag som anställningslös. Känn på den!!!! Det måste varit det som gjort att jag sovit så himla gott i natt. Inte vaken en enda gång, vilket sista tiden präglats av. Vakna, somna, vakna, somna etc.etc. Men inte i natt, sussat hela natten.

Nu drar de sista förberedelserna inför lördagen, söndag och måndagens kalas igång. Det ska fixas lite till med maten, städas och handlas. Och så ska jag fika med TRR-gänget. Det blir sista fikan med dom - det kommer jag faktiskt att sakna. Det är ett härligt gäng, hoppas att de också får jobb snart så att det inte finns något TRR-gäng. Jag håller mina tummar för det.

Nu har jag inte tid att blogga längre idag, utan måste sätta fart om jag ska hinna allt. Och jag vill dessutom hinna gå på handboll i kväll - av liten seriefinal för MHK:s damer. Spännande och jag hoppas på fullsatt på läktaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar