söndag 12 december 2010

Fortsättning följer

Oj vilken födelsedagsfest det blev igår. Barn och barnbarn kom och förgyllde makens dag ordentligt. Fina presenter, en hotellövernattning väntar framöver, julshow på Wallmans i Stockholm nästa vecka och mycket mer. Ni är alla underbara. Och en liten lucia kom med ljus i håret, morfar blev så glad, så glad. Han som född på Luciadagen, fick en levande lucia som firade honom..

Idag fortsätter firandet, min syster, svåger och min älskade morbror, 93 år gammal kommer hit för söndagsmiddag. Jag önskar att alla fick vara så pigga som min morbror är. Sköter hus och hem själv, lagar mat och kör fortfarande bil. Lite tveksam är jag till det sista, men men vad gör man.

Jag ska också försöka att uppdatera mitt 30-dagarstema. Blev inget i går, så jag kör två teman i dag istället. Champagnen ska också kylas, för självklart måste vi ha champagne i morgon, den riktiga födelsedagen.

Nu fortsätter firandet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar