onsdag 8 december 2010

Håll tummarna idag!

Idag är en spännande dag! Först ska jag till Motala Folkets Park för att diskutera hur MHk ska sköta garderoben vid danstillfällena nästa år. Ett spännande uppdrag som ger en del klirr i klubbens kassa.

Sen bär det iväg till Norrköping på anställningsintervju. En tjänst som ska tillsättas snabbt och den verkar spännande. Så håll tummarna för mig idag! Behöver komma igång på jobbfronten igen, eller hur? Det är ett graviditetsvikariat, men vad gör det? Huvudsaken är att det är ett stimulerande arbete. Lite långt att pendla, kan jag tycka, men det är ingen orimlighet, ca 10 mil i en riktning - 20 mil per dag. Vi går ju mot ljusare tider snart och då blir det lättare.

Kvällen kommer att spenderas med dotter och dotterdotter. Vi ska baka och pyssla lite. Dotterdottern mår inte jättebra, men hon kan ligga på soffan här hos mormor och bli lite ompysslad. Mysig kväll väntar, och de ska sova över här. Härligt, härligt.

Nu ska fortsätta skriva om min vecka.... Läs mer

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna! Kram//Britt

    SvaraRadera
  2. Tack Britt, det uppskattar jag och kommer att tänka på det när jag väl är på intervjun. Kram

    SvaraRadera
  3. Hur gick intervjun? Är så nyfiken... :)

    SvaraRadera
  4. Hej Mia. Som du sett på FB så gick det bra. Nu kan vi ses till lunch i Norrköping. Kram Elsa

    SvaraRadera