onsdag 1 december 2010

-18 grader

det är kallt, det! Oj vilken vargavinter vi har.

Dagen skulle börja med simning, men tyvärr kom jag av mig. Magont satte stopp, men som väl är har det släppt nu. Vet inte riktigt vad som orsakade knipet, men ont gjorde det. Får ta simningen i eftermiddag i stället.

Kl. 08.20 ska jag vara hos tandhygienisten, inte kul alls men nödvändigt. Hon är ganska hårdhänt men det är klart att man är glad för kontrollerna. Det är bra i längden att bli kollad 1 ggr varje halvår.

När jag är färdig där ska jag till bästa Ingalill och vi ska hitta på något kul idag. Hon är sjukskriven just nu efter en operation och då passar vi på att träffas lite. Vad vi hittar på får jag skriva om senare. Sen blir det att fortsätta här hemma, många projekt som ska genomföras. Framför allt planera makens dag. Tyvärr ska han iväg en stund i kväll men lite tid kanske vi får.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar