söndag 5 december 2010

2:a advent

Nu är adventsfrukosten avslutad. Skinksmörgås, härligt! Utanför fönstren så faller snön ner. Det är verkligen stämningsfullt.

Vad kommer dagen att bjuda på? Jo lite fortsatt pyssel inför makens födelsedag, ett besök på en liten julmarknad ska vi försöka oss på. Undrar om det finns några julklappar där? Kunde vara kul faktiskt om man hittar något riktigt personligt till någon.

Tittade på Så mycket bättre i går kväll - oj vad jag kommer att sakna det programmet när det slutar. Det är så himla bra - vilka underbara tolkningar artister glädjer oss med. Alla artisterna växer i mina ögon, men Plura, DiLeva och Petra imponerar stort på mig.

Jag kommer också att fortsätta skriva på mitt 30-dagarstema. Idag tror jag att det är dags att beskriva vad jag kommer att ha på mig. Oj, så stor garderob som jag har, så blir valet svårt. Håll utkik!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar