fredag 1 oktober 2010

Fredag igen

Vart tar tiden vägen? Nu är det fredag igen - det var ju fredag alldeles nyss. Det är skönt, det bevisar att jag inte har långtråkigt i alla fall.

Igår avlade jag en snabb visit hos min gamla arbetsgivare Expert. Det var trevligt att träffa och prata lite "skit" med ett par tjejer där. Men det känns som om det var hundra år sedan jag jobbade där. Det är faktiskt bara 1 år sedan. Efter det var det mässbesök. Hotellet hade gjort det fint i sin monter, mycket bra på så liten yta. Hoppas att det ger besökare i framtiden.

Idag ska jag på studiebesök på Motala Hissar. Ska bli spännande, troligtvis träffar jag en tjej, vars dotter gick i min dotters klass. Jag vet att hon jobbar där och jag har nog inte sett henne på 15 år.

Efter studiebesöket hämtar jag hit vår kanslist. Här ska bakas. Bullfest, bullfest hela dan. Vi ska baka bullar till skolhandbollen i morgon. Vi tar nog och gör lite sockerkakor och chokladbollar också. Tror att vi får en härlig bakdag, lite avspänt umgänge och vi kan ju diskutera mycket under tiden.

3 kommentarer:

  1. Hejsan, när sjutton var du på Expert, du måste varit efter tre för då går jag hem och jobbar hemma två timmar för jag har ingen hjälp efter tre, timmarna räcker inte. Hade varit roligt att träffa dig. Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Jag var tyvärr bara på nedervåningen, hann inte gå upp den här gången. Jag kommer till er annan gång, träffade Anita i porten bara. Jag ska på anställningsintervju i Linköping på måndag, kanske kan titta förbi på eftermiddagen, jobbar du då? Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Ja jag jobbar på måndag. Ha en skön helg du också

    SvaraRadera