tisdag 26 oktober 2010

Tårta

Idag ska jag till SISU, idrottens utbildningsorganisation här i Motala. De har gjort ett jättejobb med föreningar här i Motala. Vi är fem föreningar som genomgått ett års kurs i styrelseutveckling - viktigt så att vi som föreningar kan överleva i framtiden.

Jag tyckte att de var värda en månadens tårta, så jag skrev till vår lokaltidning och de nappade. Så kl. 10.00 idag ska den överlämnas. Spännande!
I övrigt blir det lite blandat. Maken är fortfarande sjuk, stackarn. Och har precis läst på FB att även 2 barnbarn är sjuka - de har ögoninflammation de stackarna. Hoppas att alla frisknar till snart. Får se om det passar att jag hälsar på de små, när jag ska till Linköping och skifta bil igen. Vår Peugeot har varit på service och ska hämtas hem.

Väntar också på besked om jobb - inget nytt ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar