måndag 18 oktober 2010

Ny vecka....

Ny vecka med nya utmaningar har startat.  Hoppas att jag får ett svar från intervjun jag var på. Vore i alla fall kul att gå vidare till nästa steg.

Idag ska jag skjutsa lite på äldsta dottern. Hon ska lämna sin bil på verkstad och behöver ett sätt att komma hem - och då finns mamma. Men vi ska också ta en fika ihop, det hör inte till vanligheterna, så det blir kul.

Eftermiddagen bjuder på kurs - sista delen av kursen Omstart hos Trygghetsrådet. Också kul att träffa nya människor. Ställer mig frågan om jag gjort läxan? Jo det har jag faktiskt. Skönt!

Kvällen blir ett besök hos en kompis som jag träffade via TRR. Hon har numera fått jobb, så vi ska träffas i kväll, kul att höra hur hon har det på nya arbetsplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar