måndag 11 oktober 2010

Ingen vanlig dag

Idag är ingen vanlig dag - idag är Stinas födelsedag! Lilla barnbarnet 5 år idag - så det blir kalas i kväll. Och lite grattande till hennes pappa också som fyllde år i förra veckan. Kalaskväll med andra ord.

På morgonen ska jag till klubbis, men det blir en kort visit för en kurs på TRR väntar. Det handlar om att uppdatera sig lite kring hur man söker jobb, vilka kanaler är "bäst" och hur har andra lyckats. Behövs lite till självförtroendet. Kursen pågår 09.00-12.00. Därefter fixa paket till kvällens kalas.

Har glömt något jättekul - i fredags ringde min telefon. Den gör ju det ibland - men det här var speciellt. Vi är ju fyra f.d arbetskamrater som brukar träffas och nu hade de övriga bestämt att de skulle komma till mig på tisdag kväll och bjuda på mat. Jag blev så oerhört glad - det är aldrig någon som gjort något sådant för mig tidigare. Gud vilka tjejer, alltså. De är så välkomna!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar