tisdag 5 oktober 2010

Tankar

I natt har det varit tufft.Vet inte varför, men vaknade stup i kvarten och rörde ihop en massa saker. Troligtvis drömde jag en massa konstiga saker. Och när jag var vaken, så fladdrade tankarna runt i huvudet.
  • Kommer jag att få något nytt jobb?
  • Kommer jag att gå vidare i processen på intervjun jag var iväg på idag?
  • Ska jag börja tänka i andra banor?
  • Kommer sjukdomen att hindra mig?
  • Bla, bla, bla, bla
Dessa nätter är inget kul. Jag VET att jag kommer att få ett nytt jobb och jag är optimistisk. Varför dyker då det här upp nattetid? Är jag en tvivlare innerst inne och bara optimistisk på utsidan? Neeeej, så är det inte.

Nu är det ny dag, nya utmaningar och en massa kul. Ska snart åka till klubbis, sen är det dags att planera kvällens styrelsemöte som blir lite annorlunda. Vi får 2 besök som ska berätta om lite olika projekt. Och en massa beslut som måste till.... men MHK är en förening på G!

Jag måste ringa och gratta svärsonen också. Det är ingen vanlig dag - det är Mickes födelsedag!!!! GRATTIS!

2 kommentarer:

  1. Reda 7 besökare på Din blogg. Många är intresserade och följer Dina äventyr och nu vet vi ju vad Du gör nattetid också.

    SvaraRadera
  2. Ja här jobbas dygnet runt, vill jag lova.

    SvaraRadera