fredag 8 oktober 2010

Snabb, snabbare, snabbast

Oj vad snabbt en vecka går. Det känns som igår, jag skrev att det var helg igen. Har det med ålder att göra? Att man upplever att veckorna går snabbare för varje år? Är det så eller är det vårt stressade samhälle som gör det? Jag har inget svar - men snabbt går det!

Idag blir det ett besök hos Trygghetsrådet. Ska se om de har någon utbildning som jag kan gå nu när jag är anställningslös igen. Jag tycker att TRR varit helt suveräna som backup/stöd under tiden man är anställningslös. Mycket nyttigt man lärt vid seminarier och kurser. Kanske dags för en ny nu? Förresten jag har väl jobb snart - eller hur? Jag är ju på G igen. Frisk, arbetssugen och full av energi.

Lite städ måste det också bli när jag kommer hem från Linköping. Ha det riktigt bra ute i världen, var ni än befinner er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar