onsdag 27 oktober 2010

Varför?

Varför ska det vara så svårt ibland? Just i det här fallet syftar jag på ordföranderollen i Motala HK. Krångel med spelare, ledare tar just nu all min tid. Svårt att få det att gå ihop med jobbsökande faktiskt.

Måste kalla till ett extra möte i kväll för att ta tag i de värsta problemen, hoppas att vi kan lösa det på bästa tänkbara handbollssätt.

Ska ta tag i fröken dammtrasa och herr skurhink idag. Gå ett varv och försöka bringa lite ordning här hemma. Eftersatt som vanligt. Måste ställa mig frågan: Varför? Är det så himla svårt att ta det vartefter? Nej, men prioriteras bort av mig. Men idag tar vi en vals - fröken dammtrasa och herr skurhink och jag. Snurr även i tvättmaskinen.

I övrigt tar vi dagen som den kommer, eller hur? Varför? Jo det är bäst att njuta lite när man anställningslös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar