fredag 8 oktober 2010

Singlar

Jag har lagt till en applikation här på bloggen, nämligen slumpvisa annonser. Det har ni säkert sett. Undrar varför det är så mycket annonser om singelklubbar, dejtingsajter m.m. Kan ju inte ha något med innehållet att göra, eftersom jag är så otroligt lycklig i mitt förhållande med min älskade make. Han är mitt allt!!!

Klicka gärna på annonserna när ni är här på sidan, kan bli kul att se statistiken om ett tag. Läste häromdagen att bloggvärlden i Sverige omsätter cirka 27 miljoner kronor/år. De "stora" bloggisarna tjänar ca 200.000:-/månad. Tänk om det vore så, jag skulle gärna sitta här och blogga om jag fick den betalningen. Skulle inte ni?

1 kommentar:

  1. Man måste nog ha sålt sig ett par gånger för att komma upp i de inkomsterna. Det är nog svårt om man inte är känd, men för oss är Du något av en celibritet.

    SvaraRadera