torsdag 21 oktober 2010

Han kom till slut

John Blund. Och han ville inte att jag skulle stiga upp idag, så först kl. 07.00 klev jag ur sängen. Ny dag, nya utmaningar igen.

Idag ska jag och en person till, se till att vi får iväg förfrågningsunderlaget för vatten- och avloppsarbetena här i området. Det är lite som ska skickas....

Därefter blir det lunch, åka till frissan och bli av med lite av håret och någon ny färg kanske. Även mannen i mitt liv ska till frisören idag, så det blir de nyklipptas kväll när vi strålar samman här hemma i kväll.

Ska försöka få iväg en jobbansökan idag också. Snart är nog turen min att hitta ett jobb. Pratade med rekryteringsbolaget häromdagen, och det är inte kört ännu, på det jobb där jag var på intervju. Men processen tar tid, och det är bara att acceptera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar